English

وظیفه حوزویان در انتخابات پیش‌رو از زبان آیت الله اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به بیان وظیفه حوزویان در انتخابات پیش‌رو پرداخت.

وظیفه حوزویان در انتخابات پیش‌رو از زبان آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله علیرضا اعرافی در جمع مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه، با اشاره به وظیفه حوزه و حوزویان در انتخابات پیش رو در کشور اظهار داشت: نکته بسیار مهم در سال ۱۴۰۰ انتخابات پیش رو است.

وی افزود: این انتخابات در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت و برنامه هفتم توسعه قرار دارد و دولت منتخب این دوره می‌تواند نقش مهمی در این زمینه‌ها و تحقق اهداف والای این اسناد ایفا کند.

عضو شورای عالی حوزه بیان کرد: در امتحانات حوزه علمیه نیز تغییراتی ایجاد شد تا مبلغان حوزوی نیز بتوانند در ترسیم و تبیین خطوط و ضوابط مد نظر مقام معظم رهبری ایفای نقش نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مساله گفت‌وگوهای وین گفت: در موضوع مذاکرات مقام معظم رهبری نکاتی را فرمودند که در قانون مجلس هم آمده و مطالبه جدی ما حوزویان نیز هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: یکی از این نکات رفع تمامی تحریم هاست؛ راستی‌آزمایی قبلی و اقدام به بازگشت در مرحله بعد و همچنین فرو نرفتن در مذاکرات فرسایشی از جمله مطالبات ما از دولت هستند.

وی اظهار داشت: حوزه بر عهد همیشگی خود که در کنار مردم و در خدمت مردم بودن با کمال دلسوزی، خیرخواهی و تواضع است، مانده و از پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه