English

حامد قربانی:

تعداد ۸۳ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر گناباد، تایید صلاحیت شدند

فرماندار گناباد: بیشترین علت رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی گناباد در هیاتهای اجرایی و نظارت، بر اساس ماده ۳۳ بوده است.

تعداد ۸۳ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر گناباد، تایید صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حامد قربانی فرماندار گناباد اعلام کرد: از مجموع ۹۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان، ۸۳ نفر تایید صلاحیت شدند.

حامد قربانی در ادامه گفت: از مجموع ۱۰۵ داوطلبی که در موعد مقرر برای حضور در این عرصه نام نویسی کرده بودند، هشت نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۴ نفر در هیات‌های اجرایی و نظارت رد شد.

وی افزود: افرادی که صلاحیت آنان توسط هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات رد شده است، از نهم تا ۲۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند، مراتب اعتراض خود را برای رسیدگی به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی ارسال کنند.

فرماندار گناباد بیان کرد: بیشترین علت رد صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد در هیاتهای اجرایی و نظارت بر اساس ماده ۳۳ به دلیل داشتن پرونده های قضایی و یا استعفا نکردن در موعد مقرر قانونی از مناصب دولتی بوده است.

قربانی همچنین با اشاره به ثبت نام ۴۵۶ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی بخش های مرکزی و کاخک گناباد تصریح کرد: تایید صلاحیت داوطلبان ثبت نام کننده در این انتخابات در هیاتهای اجرایی در حال رسیدگی است که بعد از آن به هیات نظارت شهرستان ارسال می شود.

وی همچنین افزود: تنور انتخابات در گناباد گرم شده و تعدادی از داوطلبان انتخابات شوراها با برپایی جلسات خانگی به نحوی مشغول یارگیری هستند.

حامد قربانی در خاتمه تصریح کرد: هرگونه تبلیغات زودهنگام و خارج از زمان قانونی تخلف محسوب می شود، افزود : ستاد پیشگیری تخلفات انتخابات گناباد به طور کامل بر فعالیت ها و اقدامات انتخاباتی داوطلبان نظارت می کند و هرگونه تخلفات احتمالی در این بخش و یا توزیع کالا توسط این افراد از رصد مسوولان مربوط به دور نمی ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه