English

محلات، محور اصلی رقابت در پویش محله همدل/مردم یزد محلات خود را در پویش ثبت نام کنند

راهیار استانی بنیاد هدایت در یزد گفت: با اعلام اینکه محلات در این پویش محور اصلی هستند، گفت: مسجد محلات، محور پویش نیست ولی محله هایی که امام جماعت محله داشتند بیشتر در پویش محله همدل مشارکت کردند.

محلات، محور اصلی رقابت در پویش محله همدل/مردم یزد محلات خود را در پویش ثبت نام کنند

روح الله امیری راهیار استانی بنیاد هدایت در یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد درباره وضعیت اجرای پویش سراسری محله همدل در استان، گفت: پویش محله همدل که به همت بنیاد هدایت به مناسبت ماه رمضان در سراسر کشور آغاز شد به حل مشکلات محلات می پردازد.

وی استقبال استان یزد از این پویش ملی را نسبتا خوب اعلام کرد و افزود: رتبه استان در اجرای طرح محله همدل در حال حاضر  14 است و این جایگاه به علت رقابت، تغییر می کند.

امیری با اعلام اینکه محلات در این پویش محور اصلی هستند، گفت:  مسجد محلات، محور پویش نیست ولی محله هایی که امام جماعت محله داشتند بیشتر در پویش محله همدل مشارکت کردند.

امیری در خصوص نحوه مشارکت در این پویش، اظهار داشت: مردم می توانند با ارسال پیامک به 5000175 محله خود را در سایت این پویش ثبت نام کنند.

امیری عنوان کرد تا کنون 120 محله در استان یزد ثبت نام کردند و 80 روحانی هم به طور مستقیم در این طرح فعال شدند که آمار در حال افزایش است.

گفتنی است: 200 میلیون تومان به محلات برگزیده در این طرح اهدا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه