English

مدیرکل تعاون، کار ورفاه آذربایجان شرقی:

اجرای ۱۴ ویژه برنامه گرامیداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر در استان را اعلام کرد.

اجرای ۱۴ ویژه برنامه گرامیداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حسین فتحی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ۱۴ ویژه برنامه هفته کارگر در سطح استان اظهار داشت: در اولین روز از هفته کارگر که با نام "کارگران،تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری" نامگذاری شده، در اقدامی نمادین و به پاس قدردانی از مقام شامخ کارگران با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی صنعتی استان به کارگران واحدهای صنعتی گل اهدا خواهد شد.

وی با بیان این‌که روز دوم هفته کارگر به نام روز "کارگران، تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان" نامگذاری شده است، افزود: همزمان با این روز نشست تخصصی با پیشکسوتان و تکریم تعدادی از بازنشستگان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تصریح کرد:در سومین روز از این هفته که با نام روز "کارگران، امنیت شغلی و مهارت آموزی و ورزش و نشاط اجتماعی" نامگذاری شده از کارگران نمونه و قاریان نمونه واحدهای صنعتی تجلیل به عمل خواهد آمد؛ هم‌چنین گردهمایی نقش زنان کارگر در تولید همزمان با این روز در شرکت داروسازی زهراوی تبریز برگزار خواهد شد.

فتحی ادامه داد: در روز چهارم هفته کارگر که به نام "کارگران،فرهنگ کار و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری شده است، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری به صورت غیرحضوری انجام گرفته و هم‌چنین دیدار با سردار فرماندهی‌ سپاه عاشورا از مهم ترین برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری پنجمین روز از هفته کارگر بیان کرد: این روز با نام "کارگران، مشارکت اجتماعی، شوراها و تشکل‌ها" نامگذاری شده است که غبارروبی از مزار مطهر شهدا همزمان در سراسر استان و کشور برگزار می‌شود، روز جمعه ششمین روز از هفته کارگر که به نام "کارگران، معنویت و عبادت" نامیده شده است که پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: بعد از ظهر روز جمعه نیز برنامه‌های ورزشی سلامت محور با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار شده و دعای فرج نیز در واحدهای تولیدی صنعتی پخش خواهد شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اعلام هفتمین روز از هفته کارگر که با نام روز جهانی "کارگران" مزین و نامگذاری شده است، افزود: در این روز کمک‌های مومنانه در واحدهای کارگری انجام گرفته و به صورت رایگان ماسک در واحدهای کارگری توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی نمایندگان تشکل‌های کارگری در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همزمان با این ایام خبر داد و تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها و مراسمات با همکاری اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی