English

مهدی قلیان اول:

افزایش ۳ برابری شمار بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: تعداد بستری‌شدگان کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی برای نخستین بار از مرز هزار و ۵۰۰ نفر عبور کرد.

افزایش ۳ برابری شمار بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد کل بستری‌شدگان کرونا در ابتدای امسال ۴۸۰ نفر بود و طی این مدت رشد بیش از سه برابری داشته است.

مهدی قلیان اول در ادامه اضافه کرد: روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی در بخشهای بستری و سرپایی و همچنین فوتی‌ها همچنان ادامه دارد و این در حالی است که خراسان رضوی هم اکنون در دامنه موج چهارم کرونا به لحاظ تعداد مبتلایان قرار دارد و هنوز به اوج قله نرسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد کل بستری‌شدگان ناشی از کرونا در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای خراسان رضوی ۳۳۲ نفر است.

قلیان تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در استان خراسان رضوی نیز به ۳۶۲ نفر افزایش یافته است و با کمال تاسف روزانه ۲۰ تن بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست می‌دهند.

وی اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کرونا در مراکز جامع سلامت‌ همچنان در حال افزایش است و روزانه چهار هزار و ۵۰۰ آزمایش در قالب پی.سی.آر و رپید تست یا آزمایش تشخیص سریع کرونا در مراکز منتخب کرونا زیر پوشش این دانشگاه برای مراجعان انجام می‌شود.

مهدی قلیان اول در خاتمه گفت: در حال حاضر  ۱۸  شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز و قرمز تیره و بقیه در شرایط نارنجی و زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه