English

کمال الدین میرجعفریان:

وزارت راه و شهرسازی، مرجع تایید برای جابه‌جایی فرودگاه مشهد است

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: متولی موضوع فرودگاه‌ها، وزارت راه و شهرسازی است و نماینده آن‌ها در استان یعنی اداره کل فرودگاه‌ها نیز تاکنون طرحی از مکان جدید فرودگاه مشهد ارائه نکرده است.

 وزارت راه و شهرسازی، مرجع تایید برای جابه‌جایی فرودگاه مشهد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کمال الدین میرجعفریان معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی درباره موافقت یا مخالفت با طرح جابه جایی فرودگاه شهید هاشمی ن‍ژاد مشهد هیچ اظهاری نظری تاکنون نداشته است.

کمال میرجعفریان در ادامه گفت: از زمان حضور در استان نشست‌ها و جلسات زیادی پیرامون این موضوع با دستگاه‌های مرتبط انجام داده ایم، متولی موضوع فرودگاه‌ها وزارت راه و شهرسازی است و نماینده ان‌ها در استان یعنی اداره کل فرودگاه‌ها نیز تاکنون طرحی که مکان جدید فرودگاه مشهد را مشخص کند ارائه نکرده است و هنوز در مرحله مطالعات این طرح می‌باشند.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: به هرحال برای هرگونه جابه جایی این فرودگاه ابتدا باید نظر وزارت راه و شهرسازی اعلام شود که ما همچنان منتظر نظر آن‌ها هستیم و در صورت موافقت با این موضوع از سوی تهران، هرگونه اقدامی که در استان لازم باشد را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در مورد مکان شهرک فرودگاهی مشهد نیز هیچ گونه اطلاعی ندارم؟!

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی در مورد زمان افتتاح فرودگاه گناباد نیز گفت: در ماه‌های پایانی سال قبل قرارداد تکمیل محوطه و دیوار کشی این فرودگاه که تا حدودی ناقص بود انجام شد.

میرجعفریان در خاتمه افزود: در صورتی که پیمانکاران به تعهدات خود در این پروژه در زمان تعیین شده عمل کنند انتظار می‌رود در شش ماهه اول سال جاری این فرودگاه افتتاح و خدمات رسانی به مردم را آغاز نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه