English

۸۰ نفر از زندانیان قم با حضور رئیس کل دادگستری استان قم آزاد شدند

همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان دادسرای عموم و انقلاب و دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای قم ،80 نفر از زندانیان قم آزاد شدند.

80 نفر از زندانیان قم با حضور رئیس کل دادگستری استان قم آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این مراسم که ساعتی قبل از افطار انجام شد حجت الاسلام والمسلمین مظفری بیان داشت: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر اینکه افرادی که زندان بودنشان تاثیری ندارد و آزادی آنها خللی در امنیت جامعه ایجاد نمی کند باید به طرق مختلف از زندانها آزاد شوند. یکی از این راه ها اعطای مرخصی پایان حبس به زندانیان واجد شرایط است و با این امتیاز ساعتی قبل از افطار 80 نفر از زندانیان قم از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.

رئیس کل دادگستری قم افزود : پایش و غربالگری این افراد توسط شورای طبقه بندی زندان ها در حال انجام است و سعی بر این است در طول ماه مبارک رمضان باز هم شاهد اینگونه آزادی ها باشیم به ویژه در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر با تلاشی که صورت می گیرد تعداد بیشتری از زندانیان آزاد شوند.

شایان ذکر است در این آئین، زندانیان با اهدای شاخه گل و بدرقه از زیر قرآن کریم ، متعهد شدند که دیگر مرتکب جرمی نشوند و سعی کنند زندگی خود را از نو بسازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه