English

افراد خیّر میبدی ۳۰ بزه دیده را حمایت کردند

30 نفر از بزه دیدگان در پرونده های کیفری مورد حمایت خیران میبدی قرار گرفتند.

افراد خیّر میبدی 30 بزه دیده را حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری موج یزد،علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: در اقدامی جدید و خاص، خیِّرین میبدی، پرداخت خسارت به سی نفر از بزه دیدگان در پرونده های کیفری را بر عهده گرفتند.

وی در این رابطه بیان داشت: افراد بزه دیده در این نوع پرونده ها شامل افرادی هستند که به علت وقوع جرایمی از قبیل تصادف، نفقه و سرقت مجرمان متقابل در آن متواری و یا شناسایی نشده اند و خسارت و زیان هایی را متحمل شده اند.

این مقام قضایی اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مردمی بودن برنامه های تحول قوه قضائیه و اهمیت مشارکت مردم، این اقدامات خداپسندانه در کمک و پرداخت خسارت به بزه دیدگان صورت گرفت.

وی این اقدام را در راستایی حمایت از حقوق بزه دید گان و تسکین آلام آنان دانست و تصریح کرد: اهداف مهم حمایت از بزه دیدگان کاهش پدیده های مجرمانه، بازسازی شخصیت بزه دیده و تامین خسارت های مادی و معنوی آنان می باشد.

حسین بیگی افزود:  با پرداخت این خسارت ها علاوه بر کاهش زندانیان به دلیل رد مال با ارزش ناچیز، تعداد قابل توجهی از پرونده های کیفری قدیمی مختومه و در نهایت باعث چابکی بهتر اجرای احکام و تمرکز بیشتر بر پرونده های مهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه