English

عباس آذری:

افزایش مصرف برق در مشهد، تابستانی سختی را به همراه خواهد داشت

معاون شرکت توزیع نیروی برق مشهد عنوان کرد: برای پیش بینی افزایش مصرف برق در تابستان، مانور یکروزه نخستین اقدام فراگیر مشترک سال۱۴۰۰ به منظور آمادگی گذر از اوج مصرف برگزار شد.

افزایش مصرف برق در مشهد، تابستانی سختی را به همراه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس آذری معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا، خشکسالی و کاهش بارندگی ها، پیش بینی می‌شود تابستان سختی را به لحاظ افزایش مصرف برق در مشهد داشته باشیم.

عباس آذری در ادامه گفت: در فروردین امسال، مصرف برق در این شهرستان نسبت به فروردین ماه پارسال، ۱۹تا۲۲ درصد افزایش یافته است و فروردین پارسال اوج بار مصرف برق روزانه ۸۳۰مگاوات بود، اما فروردین امسال اوج بار در روز به ۱۰۰۰مگاوات رسیده است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق مشهد، مدیریت مشهد و شهر‌های طرقبه شاندیز را برعهده دارد و شمار مشترکان برق در مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار مورد است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: بر این اساس، مانور یکروزه نخستین اقدام فراگیر مشترک سال۱۴۰۰ به منظور آمادگی برای گذر از اوج مصرف تابستانی امسال همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد که هدف از اقدام فراگیر مشترک را تعدیل روشنایی معابر، تکمیل آرایش یک درمیان در شبکه‌های توزیع و مقابله با دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور ۷ گروه پایش برق روشنایی معابر را انجام می‌دهند، یک دستگاه کلید اتوماسیون در انتهای بلوار ساجدی و ۴۸دستگاه کاتود در نقاط مختلف نصب و ۱۱۸نقطه از شبکه برق مشهد آچارکشی یا اصلاح شده است.

آذری در خاتمه افزود: برق دار کردن ۳۱دستگاه ترانس هوایی یا پست هوایی برای کنترل رشد بار، ایجاد ۳۲نقطه به منظور انتقال ظرفیت برق در خیابان‌های مجاور، کشف ۷نقطه حاوی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و جمع آوری آنها از ابتدای امسال تا کنون را بخش دیگری از اقدامات اقدام فراگیر مشترک شرکت توزیع نیروی برق مشهد می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه