English

مجتبی محمودی:

خبرنگاران، شاغلان فعال حتی در شرایط قرمز کرونا هستند

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی افزود: خبرنگاران به عنوان قشر فعال اجتماعی و همگام با مدافعان سلامت که با کمترین دریافتی مادی همواره مورد آماج انواع هجمه ها قرار دارند می بایست در اولویت تزریق واکسن باشند.

خبرنگاران، شاغلان فعال حتی در شرایط قرمز کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی محمودی مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی بیان کرد: برای قدرشناسی از مدافعان سلامت و در پاسداشت خون شهدای مدافع سلامت باید همچنان پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

مجتبی محمودی در ادامه گفت: خبرنگاران در زمره شاغلان فعال حتی در شرایط قرمز هستند که همگام با مدافعان سلامت از نخستین روز شیوع بیماری در جبهه مقابله با کرونا به ایفای نقش پرداختند.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی افزود: باید این قشر فعال اجتماعی که با کمترین دریافتی مادی همواره مورد آماج انواع هتک و هجمه‌ها قرار دارند، در اولویت تزریق واکسن کرونا باشند تا بتوانند همچنان در آگاهی بخشی و فرهنگسازی و آموزش مردم استوار بایستند.

محمودی تصریح کرد: در شرایطی که شاهد تکثر مخاطبان در رسانه‌های مختلف هستیم باید  با تعامل بیشتر میان مدافعان سلامت و فعالان رسانه‌ای به تولید و ارائه پیام‌های هوشمندانه و هنرمندانه اهتمام داشت.

او تصریح کرد: مطالبه واکسیناسیون عمومی رایگان اهمیت دارد و در اطلاع رسانی درباره کرونا خطاست اگر مدام مردم را مخاطب و مقصر بخوانیم درحالیکه سخنان ضد و نقیض و رفتار‌های چندگانه متولیان گاهی باعث سرگردانی و سردرگمی مردم و کاهش اعتماد آنان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی