English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد:

به هیچ وجه سامانه ای برای ثبت نام واکسن وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد: شهروندان به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوند.

به هیچ وجه سامانه ای برای ثبت نام واکسن وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر سید عباس موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: اخیراً عده‌ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می‌خواهند وارد لینک سایتی به نام سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند.

وی با بیان اینکه سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان می‌توانند وارد شوند، ادامه داد: شهروندان به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هیچ تشکیل پرونده‌ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید، چون هنوز واکسیناسیون گروه‌های جمعیتی شروع نشده است و در صورت لزوم در رسانه‌ها اعلام عمومی می‌شود.

موسوی بیان کرد: تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیکترین مرکز یا پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونتتان تماس بگیرید و از مراقبین سلامت و بهورزان خود وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.

وی افزود: اگر پرونده نداشته باشید یا ناقص باشد مراقبین سلامت در شهر‌ها و بهورزان در روستا‌ها از شما می‌خواهند جهت تکمیل پرونده مراجعه کنید و بنابراین به هیچ عنوان برای واکسن یا امور غیرمرتبط به مراکز بهداشت مراجعه نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه