English

فرماندار رامسر خبر داد:

احداث ۱۳۸ واحد مسکن ملی در رامسر

فرماندار شهرستان رامسر گفت: پروژه مسکن ملی که از سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید آغاز شد، در رامسر نیز 138 واحد احداث می شود که قابلیت افزایش تا 200 واحد را هم دارد.

احداث 138 واحد مسکن ملی در رامسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد آزاد در جلسه ویژه اجرای طرح اقدام ملی و مسکن مهر اظهار داشت: همه نقاط رامسر زیبایی خاصی دارد و به همین جهت پروژه های مسکن در قالب انبوه سازی هم، متقاضیان بسیار زیادی دارد و حمایت های ملی و استانی و شهرستانی بسیار خوبی از سوی مسئولین در این پروژه ها دیدده می شود.

وی ادامه داد: وزیر راه به جهت مسئولیتی که در استان داشت با همراهی حسین زادگان استاندار مازندران، حمایت های بسیار خوبی در این پروژه دارند و همین سبب شده است تا اجرای طرح اقدام ملی در رامسر تاکنون با پیشرفت خوب به جلو رفته است و در صدور پروانه نیز شهرداری رامسر همراهی مطلوبی داشته است.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه این پروژه اقدام مشترک راه و شهرسازی و بنیاد مسکن است، تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 6800 متر مربع احداث می شود و برای پیشبرد این پروژه مهم که در غرب استان بزرگترین پروژه در نوع خودش است که نیازمند همراهی همه دستگاههای اجرایی است.

وی تأکید کرد: هر جا مانعی باشد باید در راستای تولید مسکن و خانه دار شدن همشهریان عزیز مانع زدایی کنیم تا آنها بتوانند به آرزوی خودشان جهت سر پناه داشتن برسند.

آزاد گفت: همیشه رضایتمندی مردم برای ما بسیار با ارزش است و این مهم با خدمت رسانی شایسته محقق می شود و همه ما مدیون نظام و انقلاب هستیم و در برابر مردم عزیز مسئولیم و به یاری خدا به زودی اداره کل بنیاد مسکن با همکاری اداره کل اداره راه و شهرسازی نسبت به عقد قرار داد و انتخاب پیمانکار اقدام خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مسکن مهر 6 نیز افزود: در این پروژه و در فاز اول واگذاری 6 واحد از هفته اول اردیبهشت تحویل اعضا خواهد شد و تا پایان سال نیز 56 واحد دیگر نیز  آماده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه