English

استاندار مازندران تأکید کرد:

تسریع در تثبیت محور رویان به بلده

استاندار مازندران گفت: اقدامات لازم برای تثبیت محور رویان به بلده و روستاهای «گلندرود» و «اسپو» سریعاً صورت گیرد. ‎

تسریع در تثبیت محور رویان به بلده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در پی رانش زمین در محور رویان به بلده و روستاهای «گلندرود» و «اسپو» و جلوگیری از خطرات مضاف، جلسه اضطراری ستاد فرماندهی، پیشگیری و پاسخ به بحران (شورای هماهنگی مدیریت بحران استان) تشکیل داد.

استاندار مازندران در این جلسه پس از ارائه آخرین وضعیت منطقه توسط فرماندار و دستگاهای اجرایی اظهار داشت: برای تثبیت منطقه رانشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران نسبت به عملیات زهکشی هدایت آب‌های بالادست روستا اقدام و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به ترمیم راه ارتباطی روستاهای مذکور و همچنین روستاهای بخش بلده و کجور اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین مهدی رازجویان نیز تأکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به تخصیص تنخواه به دستگاهای اجرایی ذیربط اقدام و همچنین اداره کل منابع طبیعی نسبت به درخواست اصلاح موافقتنامه و جابجایی اعتبار برای تثبیت منطقه رانشی از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدا‌م کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پیگیری تأمین اعتبار نیز جهت تکمیل ادامه روند از سوی استانداری و مدیرکل مدیریت بحران استان صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه