English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

شهر ایلام با کمبود ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه مواجه است

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با بیان اینکه شهر ایلام در حال حاضر با کمبود ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه مواجه است و شیوع ویروس کرونا نیز بر مصرف بالای آب تاثیر گذاشته است،گفت:همکاری شهروندان، دستگاههای اجرایی و ارگانهای دولتی در مصرف آب برای عبور از بحران کم آبی تابستان ضروری است.

شهر ایلام با کمبود ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نوراله تیموری با بیان اینکه زیرساخت‌های فعلی جوابگوی نیاز روزافزون و رشد بی‌رویه جمعیت مرکز استان نیست،افزود: با وجود اینکه همواره تلاش شده تا خدمات‌رسانی به بهترین شکل به مشترکان ارائه شود بدین منظور این شرکت برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت، برای رفع کمبود آب شهر ایلام در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت:یکی از این طرح‌ها، افزایش میزان برداشت آب از سد ایلام به میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه است که کار مطالعاتی و اجرایی جهت افزایش ظرفیت تامین آب که هم اکنون در دستور کار و در مرحله اجرا می باشد و در صورت تامین اعتبار بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، و با اجرای این طرح مشکل کمبود آب در شهر ایلام برطرف می شود.

تیموری تصریح کرد: یکی دیگر از راه های به حداقل رساندن قطعی آب یا افت فشار در سطح شهر، اعمال مدیریت فشار است البته چاره ای جز آن هم نداریم برای مدیریت این موضوع ، در هنگام  شب مجبور به کم کردن خروجی تمام مخازن شهر هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد:در ماه مبارک رمضان خروجی مخازن(بخاطر ذخیره سازی) از ساعت ۱۲ تا ۳بامداد کم می شود و از ساعت ۳ تا اذان صبح دوباره خروجی مخازن باز می شود و طبعا مناطق مرتفع، بیشتر با کمبود فشار مواجهه می شوند.

تیموری با اشاره به اینکه بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب همواره مورد تاکید بوده است،ادامه داد: پرسنل شرکت  در طول شبانه روز و با تمام توان از هیچ تلاش و کوششی در جهت تامین آب سالم و بهداشتی دریغ ننموده و انتظار داریم همشهریان عزیز نیز در این امر ما را یاری تا بتوانیم توزیع آب بصورت عادلانه انجام دهیم.

وی اظهار داشت: مشارکت عمومی مشترکین در صرفه جویی مصرف آب یکی از عوامل اصلی موفقیت در مدیریت منابع آبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه