English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران:

ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار مددجو با تسهیلات ۳۸۰ میلیارد تومانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: در سال‌جاری برای ۱۲ هزار مددجوی تحت حمایت در مازندران با تسهیلات بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد شود.

ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار مددجو با تسهیلات ۳۸۰ میلیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید علی اصغر رضایی طالشی با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۶۸۴۴ مددجو از طریق اجرای طرح و برای ۱۳۴۱ مددجو کاریابی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از تعداد طرح های اجرا شده ۲۶۰۰ طرح در قالب راهبری شغلی بوده است و مجریان طرح ها زیر نظر ۶۴ کارآفرین (راهبر شغلی)، راهنمایی شده و این راهبران ، مجریانِ طرح ها را در بخش بازیابی و فروش هدایت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران بیان داشت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

وی گفت: اجرای طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی بوه است.

رضایی با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی دو سال به صورت ۱۰۰درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکارگیری هر مددجو ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با درصد چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: از طریق اجرای طرح اشتغال در سال گذشته دو هزار مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

وی گفت: پیش بینی می شود در سال‌جاری برای ۱۲ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با تسهیلات بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اشتغال ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه