English

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی در گفتگو با موج:

برگزاری دوره های مربیگری و داوری از اولویت های کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی است

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی برگزاری دوره های مربیگری و داوری را از اولویت های این کمیته درسال جاری عنوان کرد.

برگزاری دوره های مربیگری و داوری از اولویت های کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی است

صمید کریم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار داشت: توجه به حوزه آموزش اولویت اصلی کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی است که در این راستا در نظر داریم دوره های مربیگری و داوری را در سال جاری برگزار کنیم. 

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها در ارتقای دانش مربیان و داوران بسیار تاثیرگذار بوده و در تلاش هستیم تا با هماهنگی و همکاری هیئت انجمن های ورزشی استان این دوره ها را برای نخستین بار در استان برگزار کنیم. 

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی ابراز کرد:برگزاری دوره های فنی و آزمون کمربند، برگزاری اردوی باشگاه های شهرستان تبریز، برگزاری اردوهای تمرینی با آذربایجان غربی،  برگزاری مسابقات استانی از برنامه های این کمیته در سال جاری است. 

کریم پور به دیگر برنامه های این کمیته نیز اشاره کرد و گفت:میزبانی مسابقات کشوری،برگزاری دوره های فنی، داوری و مربیگری به میزبانی تبریز برای منطقه یک کشوری، توجه و راه اندازی کمیته های شهرستانی از دیگر برنامه های کمیته کیک بوکسینگ واکو در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه