English

علیرضا تاج ‌فیروز:

ثبت مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع)، در تقویم فدراسیون جهانی

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی بیان کرد: به دلیل کیفیت بالای ورزشگاه، رقابت‌های بین‌المللی برگزار شده ۴۰ امتیاز ورودی المپیک داشت و امیدواریم در عرصه ملی هم شاهد میزبانی‌ مسابقات باشیم.

 ثبت مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع)، در تقویم فدراسیون جهانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا تاج ‌فیروز مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی اعلام کرد: برگزاری اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) بزرگداشت استاد علی باغبانباشی در ورزشگاه امام رضا(ع مشهد، ما میزبان ۹ تیم خارجی و بیش از ۲۲۰ شرکت کننده بودیم.

علیرضا تاج ‌فیروز در ادامه افزود: این مسابقات، اولین رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی پس از انقلاب اسلامی است و در کنار آن، دو روز میزبان رقابت‌های کشوری دو و میدانی بانوان در استادیوم امام رضا (ع) بودیم. برای اولین بار در این ورزشگاه، بانوان در ۲۲ رشته مختلف به رقابت پرداختند. تمامی عوامل اجرایی و فنی در بازه زمانی برگزاری مسابقات در بخش بانوان، خانم بودند.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر که این رقابت‌ها با نام جام امام رضا (ع) در تقویم فدراسیون جهانی دوومیدانی ثبت شده گفت: برنامه داریم که این رقابت‌ها تداوم داشته باشد و طبق نظرسنجی که از ورزشکاران و مهمانان به عمل آمد، ورزشگاه امام رضا (ع) یکی از پنج ورزشگاه برتر جهان در دوومیدانی قلمداد شد.

علیرضا تاج ‌فیروز

وی در مورد سطح بالای میزبانی این رقابتها از طرف برگزارکنندگان تصریح کرد: علاوه بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، بهترین پیست تارتان کشور را در اختیار داریم. به دلیل کیفیت بالای ورزشگاه، رقابت‌های بین‌المللی که در این مکان برگزار شد، ۴۰ امتیاز ورودی المپیک داشت. امیدواریم بتوانیم در عرصه ملی هم شاهد میزبانی‌های خوب مشهد و به ویژه استادیوم امام رضا (ع) باشیم.

تاج فیروز در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با تفاهم و همکاری با وزارت ورزش و فدراسیون‌ها، شاهد حضور ملی‌پوشان و ورزشکاران در عرصه های مختلف مسابقات ملی و بین المللی در این مجموعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه