English

مسعود امامی‌یگانه خبر داد:

اجرای محدودیت های کرونایی با بیش از ۸۰ اکیپ نظارتی در اردبیل

فرماندار اردبیل از حضور بیش از ۸۰ اکیب برای نظارت بر روند اجرای محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل خبر داد.

اجرای محدودیت های کرونایی با بیش از ۸۰ اکیپ نظارتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی یگانه ، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل گفت: اجرای محدودیت های جدید کرونایی به دلیل وضعیت قرمز کرونای شهر اردبیل از دیروز شروع شده و بیش از ۸۰ اکیپ بسیج، بهداشت، هلال احمر، نیروی انتظامی، اماکن، اتاق اصناف و اتحادیه ها بر روند اجرای محدودیت ها در سطح شهر اردبیل نظارت می کنند.

وی همکاری مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت های کرونایی شهر اردبیل قابل قدردانی است که این همکاری در روند اجرای بهتر این محدودیت ها تاثیر بسزایی داشته است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد اصناف شهر اردبیل تعطیل شده و این تعطیلی فقط به هسته مرکزی شهر محدود نمی شود و مناطق مختلف شهر اردبیل را دربر می گیرد و اصنافی که پایبند نباشند پلمب می شوند.

امامی یگانه افزایش بستری ها و مراجعه کنندگان کرونایی در شهرستان اردبیل را نگران کننده عنوان کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم نسبت به زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

وی گفت: نظارت برنانوایی ها نیز تشدید می شود تا فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در ماه مبارک رمضان رعایت شود و شاهد ازدحام در جلوی نانوایی ها نباشیم.

فرماندار اردبیل از اعمال محدودیت ها در منطقه شورابیل خبر داد و گفت: ورود به شورابیل ممنوع می شود.

امامی یگانه گفت: محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اردبیل اجرا می شود و پیام این امر این است که مردم درخانه بمانند و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی