English

احمد ناصری:

فعالیت‌های آموزش مدارس در اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به تداوم وضعیت بحرانی کرونا کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت‌های آموزش مدارس در اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، احمد ناصری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حسب دستور وزارت بهداشت بر برگزاری مجازی فعالیت‌های آموزشی در مدارس مناطق قرمز کرونایی کشور، کلیه فعالیت‌های آموزشی در استان اردبیل نیز با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی و حاکمیت شرایط بحرانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه فعالیت و حضور کارکنان مدارس استان افزود: با توجه به وضعیت رنگ بندی اعلام شده از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل دورکاری کارکنان در شهر‌های قرمز، کلیه فعالیت‌ها به صورت مجازی و دورکاری کادر مدارس نیز الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین تصریح کرد: با توجه به نیاز به پاسخگویی به نهاد‌های مافوق و پیگیری و هماهنگی‌های مربوطه نیاز است تا مدیر یا یکی از معاونان مدارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مدرسه حضور داشته باشند.

ناصری گفت: در مدارس روستایی و عشایری و کم جمعیت با نظر آموزش و پرورش شهرستان و منطقه جهت حضور یا عدم حضور حداقل یک نفر، برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه