English

علی بیرجندی نژاد:

ضرورت تعطیلی سراسری مشهد و سایر شهر‌های خراسان رضوی دارای وضعیت فراگیر کرونا

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما با حجم گسترده‌ای از بیماران رو به رو هستیم که نیازمند اقدامات درمانی پیشرفته هستند و این در حالی است که بسیاری از آی. سی. یو‌های ما پر شده و توان و ظرفیت بیشتری برای ارائه خدمت ندارند.

ضرورت تعطیلی سراسری مشهد و سایر شهر‌های خراسان رضوی دارای وضعیت فراگیر کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بیرجندی نژاد رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های خراسان رضوی گفت: اخبار رسیده از مراکز درمانی دولتی و خصوصی از سطح شهر مشهد حکایت از شرایط فوق بحرانی شیوع کرونا دارد.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی‌های خراسان رضوی گفت: تعطیلی سراسری مشهد و سایر شهر‌های دارای وضعیت مشابه در استان خراسان رضوی به دلیل شیوع فراگیر کرونا ضروری است.

علی بیرجندی نژاد در ادامه بیان کرد: اخبار رسیده از مراکز درمانی دولتی و خصوصی از سطح شهر مشهد حکایت از شرایط فوق بحرانی شیوع کرونا دارد.

وی افزود: متاسفانه ما با حجم گسترده‌ای از بیماران رو به رو هستیم که نیازمند اقدامات درمانی پیشرفته هستند و این در حالی است که بسیاری از آی. سی. یو‌های ما پر شده و توان و ظرفیت بیشتری برای ارائه خدمت ندارند.

بیرجندی نژاد تصریح کرد: این که عده‌ای از رعایت شیوه نامه‌ها خسته شده‌اند یا این که به وجود کرونا اعتقاد ندارند و یا خرافاتی را رواج داده و با تکیه بر عواطف مذهبی مردم و مستمسک قرار دادن قداست اماکن مذهبی، توصیه‌های غیرعلمی و عقلی ارائه کرده و با جان مردم بازی می‌کنند مشکل را مضاعف می‌کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در انتها موارد گفته شده خود به این نکته اشاره کرد: قبل از نوروز به هر طریقی که می‌توانستیم به مسئولان امر و مردم هشدار دادیم که خطر جدی است، اما متاسفانه به هر دلیلی چراغ سبز‌هایی که نشان داده شد باعث شد امروز خیلی سخت در مقابل کرونا باخت را تجربه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه