English

حسین خسروی:

زنگ خطر کرونا کتابخانه های آستان قدس رضوی را تعطیل کرد

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز ئابسته این معاونت تعطیل است و ادامه این تعطیلی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان بستگی خواهد داشت .

زنگ خطر کرونا کتابخانه های آستان قدس رضوی را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین خسروی معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و کتابخانه‌های وابسته در سطح شهر مشهد با شیوع پیک چهارم کرونا برای مدت چهار روز تعطیل شده و تنها کتاب به امانت می‌دهند.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ادامه این خبرگفت: از امروز شانزدهم تا بیستم فروردین ماه، تالارهای مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و کتابخانه‌های وابسته شهری به استثناء تالار محققان تعطیل خواهد بود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند فقط از خدمات امانت کتاب بهره‌مند شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ادامه تعطیلی کتابخانه‌ها به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان خراسان رضوی بستگی خواهد داشت و فعالیت تمامی بخش‌های کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها منوط به وضعیت آن شهرستان  است و کتابخانه‌های وابسته در شهرستان‌ها برای ادامه فعالیت خود تابع قوانین و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا خواهند بود.

خسروی گفت: بر اساس اعلام آستان قدس رضوی، معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به ادامه خدمات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از طریق فضای مجازی صورت خواهد پذیرفت و علاقه مندان و پژوهشگران می‌توانند از طریق درگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به آدرس digital.aqr.ir از خدمات این کتابخانه به صورت مجازی بهره‌مند شوند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه