English

معاون اقتصادی استاندار همدان عنوان کرد:

شناسایی ۵۰ مانع تولید در سال گذشته

معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در سال گذشته تمام تلاش خود را در راستای جهش تولید انجام دادیم، عنوان کرد: ۵۰ مانع تولید در سال گذشته مورد شناسایی قرار گرفته است.

شناسایی ۵۰ مانع تولید در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پور مجاهد ، معاون اقتصادی استاندار همدان در بازدید از شهرک صنعتی بوعلی که با حضور معاون وزیر صمت و دیگر مسوولان استانی انجام شد، عنوان کرد:  امروز از واحدهایی بازدید کردیم که فعالیت آن ها نشان از اقتدار و همت مدیران واحد‌های تولیدی دارد.

پورمجاهد افزود:  در سال گذشته مدیران واحد‌های تولیدی و مدیران استان نهایت تلاش خود  را در راستای تحقق جهش تولید انجام دادند.

وی افزود: در ارتباط با شعار سال یعنی تولید پشتیبانی و مانع زدایی ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به جد شروع به کار کرده است. 

وی ادامه داد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۸، نزدیک به ۵۰ مانع را شناسایی کردیم و نزدیک به ۵۰ مورد  در کاربرگ‌ها‌ی مخصوص ثبت شده است. از این میان  ۲۷ مورد آن به وزیر محترم اقتصاد و دارایی به عنوان رئیس هیئت مقررات زدایی اعلام شده است.

وی تصریح کرد:  در حوزه پشتیبانی از تولید، با کمک دستگاه‌های استان مانند امور مالیاتی، تامین اجتماعی و به ویژه‌بانک‌ها، تلاش زیادی در سال  ۹۸ و ۹۹ از این حیث  انجام شد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه در سال جاری  با توان، تلاش و قدرت بیشتری از تولید پشتیبانی می‌شود،، افزود: در حوزه تامین مالی فشار زیادی روی بانک‌ها قرار دارد در زمینه‌هایی مانند بورس و هولدینگ‌های ملی مانند ستاد پیگیری فرمان حضرت امام (ره)، وزارت دفاع، شستا و دیگر موسسات مالی مانند تدبیر که می‌توانند منابع مالی را به استان تزریق کنند و بنیاد برکت، تلاش‌هایی  درسال ۱۳۹۹ داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد:  بخشی از مجموعه اقدامات مدنظر در راستای جهش تولید و رفع موانع انجام شده است و بخش دیگر نیز در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. 

وی یادآور شد: عزم و اراده مدیریت ارشد استان در کنار تولید، همراه با تولید بودن است بدین معنا که  بتوانیم هم وضعیت سرمایه‌گذاری  هم وضعیت تولید و اشتغال استان را بیش از پیش و به صورت بهینه‌تر ارتقا دهیم.

پورمجاهد 1

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی