English

شهردار چالوس:

عملیات احداث پارک فرهنگی ورزشی در علوی‌ کلا چالوس آغاز شد

شهردار چالوس از آغاز عملیات احداث پارک فرهنگی، ورزشی در محله علوی‌کلا خبر داد.

عملیات احداث پارک فرهنگی ورزشی در علوی‌ کلا چالوس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جعفر ردایی با بیان اینکه احداث اماکن تفریحی و ورزشی و همچنین احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در ارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان بسیار حائز اهمیت می‌باشد، اظهار داشت: مجموعه فرهنگی ورزشی و تفریحی علوی‌کلا شامل زمین فوتبال، والیبال، تنیس، فضای بازی کودکان، پارکینگ، فضای سبز و آلاچیق خانوادگی و... در فضای به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی در شهر چالوس وارد عمل شدیم تا بتوانیم کمبود این فضا را جبران کنیم.

ردایی با بیان اینکه شاهد نهضت پارک سازی را در شهر چالوس هستیم، گفت: در سال گذشته مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی نقش بهشت در محله دارکلا به بهره‌برداری رسید که حدود ۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

شهردار چالوس 1

شهردار چالوس با اشاره به اینکه پیگیر پارک بانوان و همچنین شهربازی در منطقه ورگاویج هستیم، افزود: بازسازی و بهسازی پارک ۱۷ شهریور (پارک کودک) و عملیات احداث تالار گفتگو در پارک ۱۷ شهریور در دستور کار قرار دارد.

ردایی از اجرایی شدن احداث زمین فوتبال و مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر در محله دارمیشکلا خبر داد و گفت: بازسازی پارک رخسار در نامجو، در پالوجده نیز قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای احداث پارک تهیه شده است.

شهردار چالوس با اعلام اینکه در محله کلمور قطعه زمین ۵۰۰ متری برای احداث پارک به تصویب شورا رسیده است، تصریح کرد: احداث پارک در محلات آبرنگ، فرج آباد و آیش‌بن نیز در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه