English

مجتبی احمدی:

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر در خراسان رضوی با ۹۱ حادثه پایان یافت

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: در طرح نجات نوروزی خراسان رضوی، که از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا روز ۱۵ فروردین ماه امسال انجام گرفت، ۱۰۶ تیم عملیاتی و ۲۹۸ نیروی امدادگر و نجاتگر، مسوولیت امدادرسانی را در ۹۱ حادثه بر عهده داشتند.

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر در خراسان رضوی با ۹۱ حادثه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: پایان طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت با امدادرسانی در ۹۱ حادثه رخ داده در این استان از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا روز ۱۵ فروردین ماه امسال که  ۶۳مورد از این حوادث، جاده‌ای و بقیه شامل حوادث شهری، کوهستان و غرق شدگی، توفان و آتش‌سوزی جنگل و مرتع بوده است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این حوادث ۱۷۵ نفر مصدوم شدند که ۵۶ مصدوم توسط نیروهای هلال احمر و بقیه توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۱۰۶ تیم عملیاتی و ۲۹۸ نیروی امدادگر و نجاتگر، مسوولیت امدادرسانی را در این حوادث بر عهده داشتند.

احمدی بیان نمود: طی این مدت ۶ تن بر اثر حوادث یادشده جان خود را از دست دادند و در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی ۳۱ پایگاه بین شهری و ۲ پایگاه در مبادی مرزی دوغارون و فرودگاه مشهد برای پایش سلامت اتباع خارجی و امدادرسانی برپا شده است.

وی در خاتمه عنوان کرد: در این راستا ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۶۱ دستگاه خودروی نجات و کمک‌دار به همراه یک فروند بالگرد امدادی به کار گرفته شده‌اند و خوشبختانه روند اجرای طرح با مطلوبیت انجام شد و شمار حوادث در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه