English

احمد آزادگی خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۴ امامزاده در فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان از اجرای طرح آرامش بهاری در 4 امامزاده در فلاورجان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 4 امامزاده در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد آزادگی با بیان اینکه شیوع کرونا برای دومین سال متوالی برگزاری طرح آرامش بهاری را تحت تاثیر قرار داد، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته اجرای طرح آرامش بهاری به صورت محدود در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان سیدمحمد قهدریجان، شریف و میرمرتضی شرودان، یونس زازران و امامزاده و سید محمد لارگان اجرایی شد، ابراز داشت: در قالب این طرح برگزاری برنامه‌ تحویل سال نو را در این امامزادگان داشتیم اما به دلیل شیوع کرونا خیمه های معرفت در این امامزادگان برپا نشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان با اشاره به اینکه برنامه حضوری نیمه شعبان نیز در این امامزادگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: شیوع کرونا اجازه برگزاری دیگر برنامه‌های این طرح را نداد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح « تبرکات مهدوی »در شهرستان فلاورجان گفت: برای این طرح 27 بسته معیشتی با اعتبار 10 میلیون تومان تامین شده است.

آزادگی در خصوص مجمع بسته‌های معیشتی تهیه شده از سوی اداره اوقاف فلاورجان برای کمک به نیازمندان ادامه داد: در مجموع در سال گذشته 700 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه