English

محسن گلابی خبر داد:

کاهش ۵ درصدی تماس با آتش نشانی در سال ۹۹ / نجات بیش از ۴ هزار نفر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کاهش 5 درصدی تماس با آتش نشانی در سال 99 خبر داد.

کاهش 5 درصدی تماس با آتش نشانی در سال 99 / نجات بیش از 4 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی اظهار کرد: در سال گذشته 413 هزار و 576 تماس تلفنی با سامانه 125 اصفهان گرفته شد که معادل متوسط روزانه یک هزار و 133 تماس است.  

وی ادامه داد: تعداد تماس های سال 99 نسبت به سال 98 با کاهش 5 درصدی مواجه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در سال گذشته 10 هزار و 521 عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در شهر اصفهان از سوی نیروهای آتش نشانی انجام شده است که بیش از 4 هزار نفر طی این امدادرسانی ها نجات یافته اند. 

*13 پروژه عمرانی از سوی آتش نشانی در حال اجراست 

وی با اشاره به اینکه در سال 99 در شهر اصفهان 4 هزار و 416 مورد آتش سوزی از سوی آتش نشانی امدادرسانی شد، گفت: آمار آتش سوزی ها در سال گذشته نسبت به سال 98 با کاهش سه درصدی روبرو است.  

گلابی با بیان اینکه شش هزار و 105 مورد حادثه و خدمات ایمنی در این مدت امدادرسانی و انجام شد که نسبت به سال 98 با کاهش 9 درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: متوسط زمان رسیدن آتش نشانان در داخل محدوده شهر در سال گذشته به سه دقیقه و 49 ثانیه رسید که متوسط استاندارد جهانی رسیدن به حادثه بین سه تا 5 دقیقه است. 

وی از اجرای 13 پروژه عمرانی در دست اقدام در حوزه آ تش نشانی شهرداری اصفهان گفت و افزود: سه ایستگاه آتش نشانی جدید در نقاط مورد نیاز شهر از جمله چهارباغ پایین، زینبیه شمالی روبروی حرم، خیابان خداد امینی (منطقه هشت) در حال ساخت و یک ایستگاه در مجاورت مجموعه سیتی سنتر اصفهان آماده بهره برداری است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه چهار زمین تملک شده در حال آماده سازی برای ساخت سه ایستگاه آتش نشانی در میدان حج (منطقه هفت)، میدان 9 دی (منطقه 13)، منطقه ناژوان و یک مرکز آموزش در شرق اصفهان است، گفت: همچنین در سال گذشته 159 دستگاه شیر هیدرانت در شهر اصفهان نصب شد.

*بیش از 4400 گشت ایمنی در نقاط مخاطره آمیز شهر انجام شد

محسن گلابی اظهار کرد: در سال گذشته همچنین دو هزار و 110 دستگاه اطفاییه در نقاط استراتژیک شهر اصفهان مستقر شد تا سرعت امدادرسانی در شهر بهبود و افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: یکی از وظایف سازمان آتش نشانی انجام مستمر گشت های ایمنی است که به این منظور در سال گذشته 4 هزار و 439 مورد گشت ایمنی به منظور شناسایی نقاط مخاطره آمیز در محدوده مناطق 15 گانه شهر اصفهان و پیشگیری از حوادث انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه