English

عبدالرضا پیروی منش خبرداد:

کشف ۷۷ هزار کیلو گرم عرضه مرغ خارج از شبکه در شهرستان پارسیان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از کشف 77 هزار کیلو گرم توزیع مرغ خارج از شبکه در شهرستان پارسیان خبر داد.

کشف 77 هزار کیلو گرم عرضه مرغ خارج از شبکه در شهرستان پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان اظهار داشت: در پی بازرسی از مرغ داری ها و کشتارگاه های شهرستان پارسیان بازرسان این سازمان موفق به کشف عرضه خارج از شبکه 77 هزار کیلو گرم مرغ از یک واحد کشتارگاه صنعتی در این شهرستان شده‌اند.

وی ارزش ریالی پرونده تشکیل شده برای این کشتارگاه تولیدی و صنعتی را بیش از 16 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده این واحد متخلف جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پیروی منش با هشدار به واحدهای مرغداری و همچنین به کشتارگاه های استان که مبادرت به توزیع مرغ خارج از شبکه نهاده‌های دامی و همچنین مرغ می کنند، اضافه کرد: بازرسان این سازمان با رصد این واحدها با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان از تمامی شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور، احتکار، عرضه خارج از شبکه مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه