English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

مردم شریف خراسان رضوی در روز طبیعت، در خانه‌های خود بمانند

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت شکننده شیوع و ابتلا به کرونا امیدوار هستیم مردم در روز طبیعت در خانه بمانند.

مردم شریف خراسان رضوی در روز طبیعت، در خانه‌های خود بمانند

خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مردم شریف استان با توجه به وضعیت شکننده شیوع و ابتلا به کرونا در سطح شهر مشهد و استان در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند.

وی ادامه داد: در خصوص تمهیدات ترافیکی این روزهنوزاز سمت ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی دستوری به ما ابلاغ نشده است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: در این ایام به مردم توصیه می‌کنیم از هرگونه سفر درون و برون‌شهری اجتناب کنند، به‌ویژه در روز ۱۳ فروردین، در طبیعت تجمع نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص منع تردد‌ها در روز طبیعت نیز اظهار کرد: ما همچنان منتظر تصمیمات و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در استان هستیم به‌محض اینکه در این زمینه هر دستوری به ما داده شود بلافاصله آن را اجرایی خواهیم کرد.

روز طبیعت

وی ادامه داد: با حداکثر توان در روز سیزده‌ بدر در تمام سطح شهر و جاده‌ها حضور خواهیم داشت و با توجه به شرایط ترافیکی که در آن روز در سطح شهر مشهد پیش‌بینی می‌کنیم، متناسب با آن شرایط تمهیدات ترافیکی خود را اعمال خواهیم کرد.

دهنوی تأکید کرد: پلیس راهور به‌محض دریافت هرگونه دستوری از ستاد ملی مقابله با کرونا و یا ستاد استانی مقابله با کرونا فوری آن را به اطلاع مردم خواهد رساند و آن دستورات را اجرا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: تا الآن هیچ‌گونه ابلاغیه‌ای برای شهر مشهد و شهرهای هم‌جوار آن صادر نشده است.

وی تأکید کرد: امیدوار هستیم مردم در روز طبیعت در خانه بمانند زیرا وضعیت آماری در سطح استان و بخصوص شهر مشهد درزمینهٔ میزان شیوع و ابتلا به کرونا وضعیت مناسبی نیست

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه