English

ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۷۰۰ زائر در مسجد مقدس جمکران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات درمانی به یک هزار و 700 زائر در مسجد مقدس جمکران خبرداد.

ارائه خدمات درمانی به یک هزار و 700 زائر در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: پوشش امدادی و درمانی مراسم ایام نیمه شعبان در روزهای هشتم و نهم فروردین با مشارکت معاونت امداد و نجات و درمان و توانبخشی انجام شد.

وی افزود: ۸۵ نفر روز از نیروهای عملیاتی خانم و آقا در بلوار پیامبر اعظم و ۵ تیم امدادی متشکل از خواهران و برادران امدادگر با همراه داشتن کیف کمک های اولیه و برانکارد به صورت گردشی در صحن ها و شبستان های مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

بهرامی ادامه داد: امدادگران هلال احمر با استقرار در درب های ورودی مسجد مقدس جمکران، غربالگری و پایش زائرین و مجاورین را در قالب طرح آمران سلامت اجرا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به استفاده از ظرفیت لجستیک هلال احمر در مراسم های نیمه شعبان در این دو روز اشاره کرد و گفت: ۱۰ خودروی عملیاتی اعم از ۳ دستگاه آمبولانس در درب های شماره دو، یک و شش، یک دستگاه خودروی نجات تیم عملیاتی در میدان آل یاسین بلوار پیامبر اعظم، ۲ دستگاه مینی بوس به منظور انتقال افراد به مسجد مقدس جمکران، ۲ دستگاه موتورلانس، یک خودروی های لوکس فرماندهی عملیات و همچنین یک دستگاه خودروی ارتباطات جهت پوشش ارتباطاتی در درب شماره ۲ مسجد مقدس جمکران مستقر بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه