English

مهدی خضری اعلام کرد:

افزایش ۷۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از افزایش 75 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خبر داد.

افزایش 75 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی خضری بیان داشت: تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از 25 اسفندماه سال گذشته تا روز چهارم فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 75 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: دستگاه های تردد شماراستان اصفهان، تردد 9 میلیون 332 هزار  و 100 هزار  خودرو را در از روز 25 اسفند سال گذشته  تاچهارم فروردین ماه سال 1400 در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ثبت کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش 75 درصدی را نشان می دهد.

خضری با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری توسط مردم اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده توسط سامانه های تردد شماری در این ایام،630 هزار و 627 خودرو به استان اصفهان وارد و  691 هزار و 761 خودرو از استان خارج شده اند.

جابه جایی  بیش از 172 هزار مسافر با حمل ونقل عمومی

این مقام مسئول با اشاره به آمار جابه جایی مسافران با ناوگان حمل و‌نقل عمومی برون شهری اظهار کرد: در روز چهارم فروردین ماه  بیش از14 هزار و 869 مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان جابه جا شدند.

وی تصریح کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری در مجموع بیش از 172 هزار و 721 مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی جابه جا شدند.

خضری با اشاره به تاکید بر رعایت اصول پروتکل های بهداشتی برای جا به جایی مسافران اظهار کرد: هموطنانی که به هر دلیلی قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان را دارند باید  با تماس با 141 از وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان آگاه شوند.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وزش باد و طوفان شدید برای روز پنج شنبه، 5 فروردین ماه سال جاری گفت: به هموطنان عزیز پیشنهاد می شود که سفر در محورهای مواصلاتی  شهرستان های کویری استان را به دلیل بروز پدیده هایی همچون طوفان شن  به حداقل برسانند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در تمام بخش ها اعم از راهداری و حمل ونقل در آماده باش کامل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه