English

رییس بسیج پزشکی خراسان رضوی:

طرح شهید سلیمانی توفیق بالایی در حوزه شناسایی سریع افراد ناقل و مبتلا به کرونا داشته است

رییس بسیج پزشکی خراسان رضوی: طرح شهید سلیمانی از اواسط اسفندماه سال قبل آغاز شده و به صورت مضاعف تا پایان تعطیلات نوروزی نیز در سطح استان ادامه دارد.

طرح شهید سلیمانی توفیق بالایی در حوزه شناسایی سریع افراد ناقل و مبتلا به کرونا داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذاکریان رییس بسیج پزشکی خراسان رضوی گفت: برکات طرح شهید سلیمانی در کنترل و نظارت بر تشدید بیماری کرونا در استان خراسان رضوی انکارناپذیر است و به همین دلیل طرح در دوران نوروز نیز با قوت ادامه پیدا می‌کند.

رییس بسیج پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: طرح در دوره نوروزی حالت رزمایش به خود گرفته و از اواسط اسفندماه سال قبل آغاز شده و قرار است به صورت مضاعف تا پایان تعطیلات نوروزی نیز در سطح استان اجرایی شود.

ذاکریان بیان کرد: در قالب این طرح، نیروهایی که آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند در حوزه تست سریع بیماری همیاری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در مجموع 250 بسیجی آموزش دیده در قالب طرح شهید سلیمانی در ایام نوروز در سطح استان فعال هستند که 70 نفر از این نیروها در مشهدمقدس و 180 نفر نیز در شهرستان‌های استان همیاری دارند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی توفیق بالایی در حوزه شناسایی سریع افراد ناقل و مبتلا به کرونا داشته و تا حد زیادی موفق شده از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه