English

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در گفت‌وگو با موج:

گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس خرم‌آباد در ایام نوروز افزایش یافت

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: به منظور ارتقای امنیت عمومی شهرستان در ایام نوروز، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس را افزایش داده‌ایم.

گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس خرم‌آباد در ایام نوروز افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز 1400، گفت: تدابیر لازم جهت ارتقای ضریب امنیتی شهرستان در ایام نوروز اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، تصریح کرد: افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس خرم‌آباد در ایام نوروز یکی از اقداماتی است که در نوروز 1400 در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی، ادامه داد: با توجه به تذکرات پیشین مبنی بر ممنوعیت اسباب‌کشی منازل در تعطیلات عید نوروز، چنانچه احدی از شهروندان و روستائیان عزیز قصد جابجایی اورژانسی اسباب و اثاثیه منازل و دفاتر را دارند، لازم است تا از کلانتری محل سکونت، مجوز دریافت کرده و با هماهنگی عوامل انتظامی، اقدام به جابجایی اثاثیه کنند.

دولتشاهی، تاکید کرد: به عوامل انتظامی خرم‌آباد دستور داده شده تا از جابجایی بدون مجوز هرگونه اسباب و اثاثیه جلوگیری کنند. لذا توصیه من به همشهریان این است تا به منظور پیشگیری از توقیف اموال خود، ضمن اخذ مجوز تردد، با پلیس هماهنگی و همکاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه