English

ایرج امینی فر خبر داد:

قضاوت بیش از ۳۰ داور اردبیلی در مسابقات کشوری

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل از قضاوت بیش از ۳۰ داور استان در مسابقات فوتبال و فوتسال کشور خبر داد.

قضاوت بیش از ۳۰ داور اردبیلی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ایرج امینی فر ، رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۳۰ داور از استان اردبیل در مسابقات فوتبال و فوتسال کشور قضاوت می‌کنند که پنج داور آقا و خانم در لیگ برتر فوتبال و 2 داور در لیگ ‌برتر فوتسال و بقیه هم در لیگ های مختلف کشور قضاوت می کنند.

وی افزود: امسال با حمایت و پیگری های رئیس هیات فوتبال استان اردبیل داوری فوتبال وفوتسال بسیار موفق عمل کرد و قضاوت داوران استان درسطح کشور افزایش یافته است.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: دانش و توانمندی داوران آقا و خانم استان بسیار بالاست و در قضاوتشان به ویژه در لیگ برتر فوتبال و فوتسال و لیگ دسته اول فوتسال نمره قبولی گرفتند و انتظار می رود با توجه به پتانسیل و توانمندی داوران اردبیل در آینده شاهد قضاوت داوران استان درسطح بین المللی باشیم.

امینی فر از برگزاری دوره های دانش افزایی داوران با حضور مدرسان مطرح از جمله فریدون اصفهانیان در استان خبر داد و گفت: علاوه بر اردبیل در سایر شهرستان ها نیز دوره های داوری برگزار شده است.

او تصریح کرد: سال آینده تلاش می‌کنیم تا در همه شهرستان‌ها کلاس‌های داوری را برگزار کنیم که در کنار برگزاری این کلاس ها استعداد یابی و شناسایی داوران توانمند اولویت است.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان اردبیل گفت: ناظران خوبی هم از استان در مسابقات کشور حضور داشتند و توانمندی های ناظران و مدرسان و داوران استان اردبیل ستودنی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی