English

علی صالحی ؛

هنجارشکنان چهارشنبه سوری در هرمزگان منتظر برخورد قضایی باشند

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده هنجارشکنان خبر داد.

هنجارشکنان چهارشنبه سوری در هرمزگان منتظر برخورد قضایی باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: براساس توصیه مؤکد پزشکان و کارشناسان مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا، قطع زنجیره انسانی و خودداری از حضور در اجتماعات به ویژه مناطق شلوغ و پرتردد است و به همین خاطر پرهیز از تجمعات غیرضروری به بهانه چهارشنبه آخر سال ، می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در جلوگیری از گسترش و شیوع این بیماری باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با افرادی که بخواهند بدون توجه به هشدار‌ها، امنیت روانی جامعه و سلامت و بهداشت عمومی را با قانون شکنی خدشه دار کنند برخورد قضایی و بازدارنده خواهد شد.

علی صالحی همچنین از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات چهارشنبه سوری خبر داد و تأکید کرد: با تشکیل این شعب، به جرایم و تخلفات هنجارشکنان خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه یادآور شد: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه به موجب ماده ۱۲ قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.

 وی همچنین در ادامه افزود: با اتخاذ تدابیر لازم، ضابطان قضایی به منظور شناسایی افرادی که از این موقعیت جهت تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه، تخریب اموال مردم و برهم زدن امنیت شهروندان سوء‌استفاده می‌کنند، اقدام خواهند کرد.

 علی صالحی تصریح کرد: با توجه به مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، تمام مسئولان و ارگان‌های مربوطه برنامه‌ریزی لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال به‌عمل آورده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: عموم شهروندان با تبعیت از قانون و توجه به نکات و تذکرات بهداشتی ضمن پرهیز از تجمعات غیرضروری و اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز، پایان سال خوبی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی