English

توسط دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان صورت گرفت؛

کسب عنوان پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران

پایان نامه ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار، از دانشجو محمد احمدی به عنوان پایان نامه برتر شناخته شد.

کسب عنوان پایان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در حاشیه هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، از دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان صاحب پایان نامه برتر سال تحصیلی 1398-1399 مهندسی ساخت و تولید ایران تجلیل شد.

محمد احمدی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه پایان نامه با عنوان"طراحی و ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار با راهنمایی آقایان علیرضا فدایی تهرانی و دکتر امین الله محمدی، برگزیده این بخش از کنفرانس بین الملی مهندسی ساخت و تولید ایران شد.

دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک Ultrasonic Machining(USM) که به طور انحصاری در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است برای ماشین کاری(سوراخ کاری،....) قطعه کار هایی با سختی بیشتر از۴۰HRC مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش موج، هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران نیمه اسفندماه 1399 به صورت غیرحضوری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی علمی و صنعتی، ارایه سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از دیگر برنامه‌های هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین‌ المللی مهندسی ساخت و تولید ایران بود.

دانشگاه صنعتی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه