English

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:

دستگیری سارق و کشف ۴ دستگاه خودرو نیسان سرقتی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق و کشف 4 دستگاه خودرو نیسان خبر داد.

دستگیری سارق و کشف 4 دستگاه خودرو نیسان سرقتی در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ علی اسد بیگی ،  رئیس پلیس آگاهی استان همدان،در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه نیسان از شهر همدان، با بکارکیری روش های خاص پلیسی، بعد از گذشت چند روز خودرو نیسان مسروقه در حالی که فاقد سرنشین بود، کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودروی مذکور تعدادی مدارک مربوط به یکی از سارقان کشف و با سر نخ های به دست آمده و پیگیری های خاص کارآگاهان، 2 دستگاه خودروی نیسان دیگر که توسط همین سارق سرقت شده بود شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی سارق شناسایی و اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در اطراف شهر همدان در حال بازکردن قطعات یک دستگاه نیسان سرقتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم به همراه خودرو مسروقه به پلیس آگاهی همدان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به سرقت 4 دستگاه خودرو نیسان اعتراف کرد و از طریق دادسرای همدان روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: استفاده از سیستم ردیاب (GPS) در خودرو عامل بسیار مهمی در پیشگیری از سرقت این وسیله نقلیه می باشد و در صورت سرقت این گونه خودروها، کشف در کمترین زمان صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه