English

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

ترخیص ۲۰۳ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از ترخیص 203 دستگاه موتورسیکلت، از ابتدای اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در این شهرستان خبر داد.

ترخیص 203 دستگاه موتورسیکلت رسوبی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ افشین یاری ،  فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، در این رابطه اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ ها، 203 دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ فجر شهرستان ترخیص شده است و این طرح تا پایان سال 1399 قابلیت اجرایی دارد .

وی ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت های رسوبی، طرحی است که در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن ها، توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

سرهنگ یاری با اشاره به جزئیات این طرح، خاطر نشان کرد: اجرای طرح تسهیل فقط شامل موتورسیکلت هایی می شود که دارای جرایم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از صاحبان وسایل نقلیه خواست: با همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و همچنین سند مالکیت وسیله نقلیه ، هرچه سریعتر به مراکز پلیس +10مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه