English

مجتبی رئیسی خبر داد :

احتمال افزایش طوفان و گردو خاک و شن در جاده های جنوب کرمان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار و طوفان شن در محورهای شهرستانهای جنوبی استان کرمان رانندگانی که قصد تردد به حوزه راههای جنوب کرمان را دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

احتمال افزایش طوفان و گردو خاک و شن در جاده های جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، مجتبی رئیسی،  سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان گرد و غبار در جنوب استان افزود:با توجه به احتمال بروز پدیده طوفان شن در محدوده محورهای ارتباطی شهرستانهای رودبار جنوب و قلعه گنج  ورودی و خروجی به سمت قلعه گنج - جاسک و زهکلوت - ایرانشهر گشت های راهداری در این محورها مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به آغاز وزش تند باد احتمال کاهش دید در جاده های جنوب کرمان وجود دارد. وی افزود: با توجه به مستعد بودن ۱۲۰ کیلومتر از جاده های جنوب کرمان برای ورود شنهای روان به محورها از آماده باش دستگاههای گریدر برای عملیات شن روبی خبر داد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه محتمل بودن افزایش کاهش دید افقی در جاده های جنوب کرمان رانندگان دید افقی در جاده های جنوب کرمان رانندگان حتما قبل از عزیمت به این محورها ضمن تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها از وضعت جوی اطلاع و سپس به سمت مبادی ورودی و خروجی جنوب کرمان عزیمت کنند.

وی با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی نامناسب گفت: با توجه به احتمال افزایش میزان کاهش دید در جاده های جنوب کرمان رانندگان حتما از سالم بودن چراغهای وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیسی از احتمال ورود شن به بستر راه در این شرایط خبر داد و گفت: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف نا ایمن در حاشیه جاده و سبقت غیر مجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز نمایند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن تمامی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی