English

کمیته استعلام سوابق ثبت نام کنندگان انتخابات در دادسرای یزد تشکیل شد

حدادزاده اظهار داشت: کمیته فضای مجازی انتخابات استان یزد با فعالیت های پیشگیرانه در حوزه های تولید محتوا، امنیتی، تبلیغاتی و .... به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری خواهد بود.

کمیته استعلام سوابق ثبت نام کنندگان انتخابات در دادسرای یزد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد رضاحداد زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی گفت: کمیته استعلام سوابق ثبت نام کنندگان انتخابات در دادسرای یزد تشکیل شد.

وی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد با موضوع تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: کمیته ای با صدور معاون دادستان تشکیل و با بررسی سوابق داوطلبین احتمالی و با رعایت محرمانگی اطلاعات پاسخ های لازم به هیئت های اجرایی و نظرات انتخابات را خواهد داد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فضای مجازی انتخابات در استان یزد با حضور معاون دادستان در حوزه فضای مجازی و سایر اعضا گفت: این کمیته با هدف نظارت بر فعالیت های احتمالی در فضای مجازی تشکیل می گردد.

حدادزاده اظهار داشت: این کمیته با فعالیت های پیشگیرانه در حوزه های تولید محتوا، امنیتی، تبلیغاتی و .... به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد افزود: دادسرای مرکز استان یزد با تمام توان جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با کمترین حاشیه در صحنه حضور خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی