English

امام جمعه تبریز:

دولتمردان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه و حساسیت داشته باشند/شعار به درد مردم نمی خورد

امام جمعه تبریز گفت: دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند.

دولتمردان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه و حساسیت داشته باشند/شعار به درد مردم نمی خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به ابراز نگرانی رهبر انقلاب از وضعیت معیشتی مردم در روز درختکاری اظهار داشت: بعد از انتقاد و نگرانی امام خامنه‌ای از گرانی های لجام گسیخته، مسئولان دولت در طول هفته گذشته مدعی شدند که باید مشکل گرانی و تورم حل شود، اما چه کسی غیر از شما باید این مشکل را حل کند؟

امام جمعه تبریز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و  مردم کشورمان از تورم و گرانی نگران و ناراحت هستند و بعد از هشدار مقام عظمای ولایت، مسئولان دولت، وزارتخانه‌ها و نمایندگان مجلس همه احساس نگرانی کردند، خوب این چه فایده‌ای دارد؟ مسئولان اجرایی برای رفع نگرانی مردم در آستانه سال جدید باید اقدام عملی و تلاش موثر انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: متاسفانه مشکل اصلی مردم در تهیه کالا‌های اساسی در سایه  نبود همکاری و تعامل بین وزارتخانه های صمت و جهادکشاورزی است و گرنه چه بر سر مرغ آمده است که برای مردم مصیبت شده است؟ چه بر سر روغن نباتی آمده است به به خاطر یک حلب روغن نباتی دنیا را به هم می‌زنند؟

خطیب نماز جمعه تبریز اضافه کرد: الحمدالله در کشور ما این همه نعمت فراوان است، مگر مشکل کمبود مرغ داریم؟ اصلا مشکل کمبود نداریم اشکال فقط در نظارت دستگاه‌های نظارتی و سوءمدیریت‌های دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: آقایان ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نظارتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی کجا هستید؟ مردم در آستانه عید می‌خواهند روغن، مرغ و میوه تهیه کنند این چه وضعی است درست کردید؟

امام جمعه تبریز اظهار کرد: دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی به ویژه تورم و گرانی اقدام عملی کنند وگرنه شعار به درد مردم نمی خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه