English

امام جمعه زنجان:

بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان تبیین شود

امام جمعه زنجان گفت: نسل چهارم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و در بیانیه گام دوم نیز بار‌ها بر این موضوع تاکید شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و السملین علی خاتمی در مراسم بزرگداشت شهادت مهدی باکری که در آستانه سالگردش در تبریز برگزار شد اظهار داشت: چرایی جنگ مهم ترین سوال نسل چهارم انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم به آن پاسخ مستدل بدهیم.

وی افزود: ما شروع کننده جنگ نبودیم و این جنگ که بر ملت ایران تحمیل شد به اعتقاد ما جنگ جهانی سوم بود. یک کشور در مقابل ۴۷ کشور دنیا ایستاد و گواه این مدعا همان اسرایی است که از ۱۷ کشور مختلف بودند و در طول ۸ سال توسط رزمندگان اسلام شناسایی شدند.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: بعد از انقلاب اسلامی ما در تلاش برای احیا و ترمیم عزت از دست رفته کشور و ملت بودیم که آنچه توسط شاهان قاجار و پهلوی به مسلخ رفته بود. اما غائله ضد انقلاب تمامی نداشت و گروهک‌های مسلح هر لحظه با خدعه‌ای در مرز‌ها علیه نظام نوپای اسلامی عملیات می‌کردند. در گیر و دار مقابله با این توطئه‌ها استکبار چهانی به سرکردگی صدام وارد میدان شد و به همین دلیل است که می‌گوییم ما آغازگر جنگ نبودیم. چرا که جنگ چیزی جز ویرانی و نابودی ندارد.

وی افزود: نسل چهارم همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است. در بیانیه گام دوم نیز بار‌ها بر این موضوع تاکید شده است. رسالت امروز ما این است که به آن‌ها از انگیزه و دلایل حضور سرداران در جبهه بگوییم. اینکه چرا تا شهادت پیش رفتند. البته این روشنگری باید به دور از احساس و با منطق و استدلال باشد. چرا که ما همواره در حال مبارزه هستیم و مبارزه جز با شناساندن روحیه مقاومت میسر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی