English

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی:

توجه به خانه های ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی می شود

رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: اهمیت دادن به خانه های ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی می شود.

توجه به خانه های ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد تقی امیری خراسانی در  مراسم افتتاح 45 باب خانه روزش روستایی در آذربایجان شرقی اظهار داشت:تجهیز و افتتاح خانه های ورزش روستایی در گام اول و در گام بعدی بهره برداری و بهره وری از این اماکن در راستای برگزاری مسابقات خانه های ورزش روستایی در سطح استان، منطقه و کشور  از اولویت های فدراسیون است.

رئیس فدراسیون روستایی و بازی های بومی و محلی افزود: اهمیت دادن به خانه های ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی می شود و می توان در آینده از بین این ورزشکاران استعدادیابی کرده و در تیم های ملی شاهد حضور آنها باشیم.
 
تقی کرمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی  نیز در این جلسه اظهار داشت: پیشنهاد بنده این است که برای روستاهای بالای 1000 نفر، این طرح را اجرا کنید.
 
وی افزود: همانگونه که تا پایان سال 96 سرانه ورزش روستایی در مقایسه با استان های دیگر بسیار کمتر بود و این امار در خور شأن استان نیست ولی با اقدامات خوب اداره کل ورزش و جوانان استان در سال های اخیر شاهد افزایش این آمار و بهبود سرانه ورزشی روستاهای استان هستیم.

وی گفت: از دهیاران و اداره ورزش و جوانان شهرستانها درخواست می کنم، تعامل و هماهنگی خود را با همدیگر افزایش دهند تا به جایگاه خوبی در ورزش روستایی دست یابیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین در مورد اعتبارات مربوط به ورزش روستایی تصریح کرد: دهیاران در موضوع بودجه سالانه، بحث ورزش را حتما لحاظ کنند و برای توسعه آنها برنامه ریزی داشته باشند و با بخشداران و فرمانداران تعامل کنند تا موجب شکوفایی و افزایش سلامتی روستائیان باشیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه