English

نرم افزار چندرسانه ای سیدجمال الدین اسدآبادی رونمایی شد

در نخستین همایش « پژوهش‌های کاربردی در تاریخ، فرهنگ و بیداری اسلامی» از نرم افزار چندرسانه ای سیدجمال الدین اسدآبادی رونمایی شد.

نرم افزار چندرسانه ای سیدجمال الدین اسدآبادی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در نخستین همایش ملی « پژوهش‌های کاربردی در تاریخ، فرهنگ و بیداری اسلامی» که توسط دانشگاه جامعه محور سید جمال الدین اسدآبادی با ماموریت علوم انسانی برگزار شد کتابخانه تخصصی سیدجمال الدین اسدآبادی افتتاح شد. 

در آیین افتتاح این کتابخانه که با حضور فرماندار اسدآباد و امام جمعه این شهر صورت گرفت، مرادی مخلص رئیس  این دانشگاه و رئیس همایش « پژوهش‌های کاربردی در تاریخ، فرهنگ و بیداری اسلامی» گفت: این کتابخانه تخصصی شامل هزار جلد کتاب و 500 مقاله است که در سه محور سید جمال الدین، بیداری اسلامی و استعمارستیزی به زبان های مختلف گرد آمده است.

وی افزود:  کتابخانه از دو سالن با مخزن باز و مخزن بسته تشکیل شده است و ظرفیت استفاده از آن برای 200 نفر فراهم است.

پس از این آیین، نرم افزار جامع سیدجمال به بهره برداری رسید که با استفاده از آن، از این پس افراد می توانند برای شناخت شخصیت سیدجمال از هر جای دنیا به صورت آنلاین به این دانشگاه مراجعه کنند.

همچنین کتابخانه تخصصی نرم افزار چندرسانه ای سیدجمال الدین اسدآبادی در رابطه با مجموعه مقالات، زندگینامه، مبارزات، روزنامه ها و آثار سیدجمال الدین اسدآبادی توسط مدعوین رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه