English

در راستای کاهش حوادث صورت گیرد؛

رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور ها در هرمزگان

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: افزایش حوادث ناشی از عدم ایمنی آسانسورها طی ۱۰ سال اخیر و خسارات جانی و مالی ناشی از آن حکایت از اهمیت این موضوع دارد و لازم است به صورت ویژه راهکارهای فنی برای کاهش این حوادث مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور ها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، شب گذشته(۱۷ اسفندماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان بر رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور ها تأکید کرد و یادآور شد: افزایش حوادث ناشی از عدم ایمنی آسانسورها طی ۱۰ سال اخیر و خسارات جانی و مالی ناشی از آن حکایت از اهمیت این موضوع دارد و لازم است به صورت ویژه راهکارهای فنی برای کاهش این حوادث مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث و رخدادهای ناگوار غیر قابل پیش بینی هستند، آگاه سازی عمومی و شناسایی شرکت ها و مراکز غیرمجاز نصب و راه اندازی آسانسور با کمک انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان را ضروری دانست و عنوان کرد: پلمب این مراکز و برخورد قاطع با تخلفات مهندسان مشاور در پیشگیری از وقوع حوادث و ایمن سازی مؤثر خواهد بود.

صالحی همچنین متذکر شد: اداره کل استاندارد هرمزگان باید بر فرآیند استاندارد سازی آسانسورها نظارت داشته باشد و به منظور افزایش ایمنی با بازرسی های منظم توسط کارشناسان مجرب این موضوع را مدیریت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه