English

از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری؛

"همصدا" به عنوان مدل عملیاتی برتر تعامل صنعت و دانشگاه انتخاب شد

طرح «همصدا»ی سرای رشد و نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان ازسوی وزارت علوم به عنوان طرح برگزیده و مدل عملیاتی برترتعامل صنعت و دانشگاه انتخاب شد.

"همصدا" به عنوان مدل عملیاتی برتر تعامل صنعت و دانشگاه انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه صنعت طرح «همصدا» سرای رشد و نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان طرح برگزیده و مدل عملیاتی برترتعامل صنعت و دانشگاه انتخاب شد.

این طرح شامل فرایند نیازسنجی صنایع، برقراری ارتباط از طریق کارگزاران (صنعتیاران) و پژوهشگران، مدیریت تعامل آنها و در نهایت نظارت بر پاسخ به نیازهای پژوهشی در هفت محور اصلی است. در این هفت محور طرح «همصدا» تلاش شده که موضوعات پژوهشی و نیازهای تحقیقاتی بنگاه های اقتصادی به عنوان هفت محصول قابل عرضه در بهینه ترین حالت از منظر زمان، هزینه و تکنولوژی توسط دانشگاه ها و شرکت های فناور پاسخ داده شود.

گفتنی است، اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک تسهیلگر موثر و هماهنگ کننده سازمانی مطمئن برای جلب مشارکت بیشتر صنعت و دانشگاه با هدف استفاده از سرمایه فکری دانشگاهیان و عرضه فناوریهای نوظهور به اعضای اتاق و صنایع استان مشوق هایی از جمله اعطای مشوق های نوآوری همصدا و حمایت از صنعتیاران به عنوان کارگزاران و میانجیگران نوآوری را با ایجاد یک ساختار جدید ارتباطی با نام سرای نوآوری و رشد در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه