English

با راه اندازی یک دستگاه مکنده غلات صورت گرفت:

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری غلات در بندر نوشهر به میزان ۶۰۰ تن در ساعت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری غلات در بندر نوشهر به میزان ۶۰۰ تن در ساعت خبر داد.

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری غلات در بندر نوشهر به میزان ۶۰۰ تن در ساعت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد تقی انزان پور در حاشیه راه اندازی نخستین دستگاه مکنده غلات ۳۰۰ تنی در بندر نوشهر اظهار داشت: انتقال ۲ دستگاه مکنده غلات از بندر امام خمینی (ره) به بندر نوشهر، در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در توزیع تجهیزات تخلیه و بارگیری بنادر و با حمایت های خاص هیأت عامل سازمان و تلاش های بی وقفه همکاران بندر نوشهر در انتقال، بازسازی و دمونتاژ این دستگاه های استراتژیک صورت گرفت.

وی با بیان اینکه دومین دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات با تلاش همکاران در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید ادامه داد: بندر نوشهر برای اولین بار به دستگاه مکنده غلات تجهیز شده است و پروژه تهیه و مونتاژ دو دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات با اعتباری بالغ بر پانزده میلیارد ریال، طی یازده ماه و در ۴ فاز، اجرایی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، استفاده از تجهیزات موجود در بنادر برای  تعمیرات اساسی، افزایش طول عمر تجهیزات استراتژیک بندری و حفظ سرمایه های سازمانی را از مهمترین ویژگی های این پروژه برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه