English

مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی یزد عنوان کرد؛

یزد یکی از استان های پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی است

مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی یزد، با بیان شرایط سخت اقتصادی در دوران تحریم های ظالمانه و به ویژه مسائل مبتلا به بخش کشاورزی در این وضعیت بحرانی، از استان یزد به عنوان یکی از استانهای پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی یاد کرد.

یزد یکی از استان های پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان یزد منصوب گردید.

طی مراسمی در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، سید ابوالفضل وکیلی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی واز خدمات سید جمال سجادی پور در این سمت تقدیر شد.

در این مراسم که عظیمی معاون امور اقتصادی استاندار یزد، قدسی مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی و جمع دیگری از مقامات اجرایی استان حضور داشتند، سید جمال سجادی پور مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور ضمن بیان اقدامات و د ستاوردهای دوران خدمت خود در سازمان جهاد کشاورزی، فرصت خدمت به جامعه روستایی را نعمتی ارزشمند دانست که می بایست از آن به بهترین وجه در مسیر تولید و امنیت غذایی استفاده نمود.

در ادامه سید ابوالفضل وکیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی کشور و استان یزد، خواستار مساعدت و همراهی همه بخش های مرتبط با عرصه کشاورزی جهت ایفای این مسئولیت و ارتقای بیش از پیش بخش مظلوم کشاورزی و تحقق اهداف مدنظر متولیان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در این عرصه گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش و وظایف گسترده بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه و حساسیت های موجود در این عرصه، لازمه کار در این مجموعه را وجود روحیه جهادی ، ایثارگری و دلسوزی دانست و افزود : خوشبختانه علیرغم تمام محدودیتهای آبی و اقلیمی، استان یزد با بهره مندی از کارشناسان خبره و تولیدکنندگان توانمند و کاری، در عرصه های تولیدی و کشاورزی توانسته است به توفیقات چشمگیری دست یابد.

در این برنامه، قدسی مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی با بیان شرایط سخت اقتصادی در دوران تحریم های ظالمانه و به ویژه مسائل مبتلا به بخش کشاورزی در این وضعیت بحرانی، از استان یزد به عنوان یکی از استانهای پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی یاد کرد و افزود: انتظار ما از مهندس وکیلی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان این است که با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط بیشتری برقرارکرده و در موضوعاتی چون تولید بذرهای گلخانه ای و اجرای شیوه های نوین در بخش های تولیدی و کشاورزی ورود پیدا کنند.

بر پایه این گزارش در پایان مراسم متن حکم وزیر جهاد کشاورزی خطاب به مهندس سید ابوالفضل وکیلی قرائت شد. در این حکم آمده است با توجه به تجربه و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با معاونین وزیر و مدیران ستادی و استانی و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان در اجرای سیاستها و برنامه های وزارت متبوع و نیل به اهداف بخش کشاورزی گامهای موثری بردارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی