English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

پیوستن باشگاه فوتسال گیتی پسند به جمع حامیان ایتام و محسنین در اصفهان / ۴ هزار یتیم بدون حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از پیوستن باشگاه فوتسال گیتی پسند به جمع حامیان ایتام و محسنین در اصفهان خبر داد.

پیوستن باشگاه فوتسال گیتی پسند به جمع حامیان ایتام و محسنین در اصفهان / 4 هزار یتیم بدون حامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در دیدار با بازیکنان، کارد فنی و مدیران باشگاه گیتی پسند اصفهان ضمن تقدیر از همراهی و پیشتازی گروه صنایع گیتی پسند در پویش ایران مهربان گفت: در حال حاضر کمیته امداد استان اصفهان ۴ هزار یتیم و فرزند نیازمند(محسنین) تحت پوشش خود دارد که دارای حامی نمی باشند.

وی همچنین با اشاره به همراهی همیشگی مدیران باشگاه گیتی پسند خاطر نشان ساخت: بر اساس توافق بین مجموعه کمیته امداد استان اصفهان و گروه صنایع گیتی پسند، امکان به کارگیری فرزندان تحصیلکرده مددجویان تحت حمایت در مجموعه گیتی پسند فراهم شده است ؛ که این خدمت علاوه بر کمک های همیشگی مجموعه گیتی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: همشهریان گرانقدر برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان از پایگاه اینترنتی به نشانی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

در ادامه علیرضا جنتی ، مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند نیز در سخنانی با اشاره به نگاه یک مسلمان به بحث ایتام و کودکان نیازمند بیان کرد:  وظیفه هر مسلمانی هست در اینگونه فعالیت های خیرخواهانه حتی با مبالغ بسیار کم هم همکاری داشته باشد.

جنتی درادامه افزود: طی جلسه ای که با جناب آقای زارع داشتیم و البته تماس تلفنی با جناب آقای بختیاری ما این قول را از طرف گروه گیتی پسند داده ایم که انشاالله در اولین جلسه هیئت مدیره شرکت بتوانیم مبلغ قابل توجهی را برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اختصاص دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند گفت: ما در ارتباط با سایر فعالان صنعتی در رسته مختلف در تلاش هستیم که انشالله بتوانیم توجه این عزیزان را به موضوع حمایت از کودکان یتیم و نیازمند جلب کنیم؛ که انشاالله این تلاش ها منتهی به حامی یابی برای ۴ هزار کودک بدون حامی این نهاد خواهد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی