English

با حضور مسئولان مراکز قرآنی انجام شد؛

برگزاری بیست و چهارمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی در خمینی شهر

در بیست و چهارمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی با حضور مسئولان مراکز قرآنی و رای گیری توسط مدیران کانون های قرآنی ، اعضای هیات مدیره معرفی شدند.

برگزاری بیست و چهارمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول تشکل های اتحادیه قرآنی در بیست و چهارمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی شهرستان خمینی شهر در جمع خادمان قرآنی گزارش عملکرد اتحادیه را اینگونه بیان کرد: با وجود بیماری کرونا اتحادیه آنگونه که باید نتوانست برنامه های خود را جامه عمل بپوشاند اما در توان خود برنامه هایی را اجرا نمود.

سید ابوالفضل موسوی زاده  از اجرای برنامه کاروان قرآنی در دهه فجر سال گذشته  خبر داد و تشریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال 98 کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان شهرستان در حسینیه ثارالله با حضور  80نفر از خوشنویسان شهرستان انجام شد.

وی از برنامه ختم قرآن ویژه شهادت سردار سلیمانی  در هجده بهمن ماه سال گذشته سخن گفت و ادامه داد: در سال98 بیست ونه مرکز قرآنی شهرستان  مورد بازدید قرار گرفت.

این مقام مسئول از برگزاری مسابقات فجر قرآنی در مناطق کم برخوردار خبرداد و افزود:مسابقه در هشت منطقه کم برخوردارمناطق در دوبخش منطقه ای و شهرستانی برگزار شد و به برندگان آن جوایزی اهدا گردید.

موسوی زاده به اجرای برنامه تفسیر قرآن اشاره و اظهار کرد: با حضور 7 نفر از مفسران قرآن کریم حاضر در شهرستان در ماه مبارک رمضان برنامه  ضبط و در فضای مجازی پخش گردید.

این مسئول قرآنی توضیح داد: در دوران کرونایی از فضای مجازی استفاده لازم را برده و توانستیم جزخوانی قرآن و پخش برنامه های فرهنگی را در این فضا برای علاقه مندان به قرآن ارائه کنیم.

وی در رابطه با گسترش مراکز قرآنی در شهرستان تصریح کرد:هیات اندیشه ورز  محافل نورانی در شهرستان شکل گرفت و در حال به نتیجه رسیدن است ،اگر محافل با جدیت کار را پیگیری کنند شاهد اتفاق خوبی در عرصه قرآن هستیم.

مسئول اتحادیه تشکل های قرآنی بیان داشت:از برنامه های شاخصی که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجرا شد برنامه رادیو قرآن بود و از برنامه هایی بودکه در سطح استان مطرح گردید.

به گزارش موج؛ در پایان جلسه رای گیری توسط مسئولان مراکز قرآنی انجام شد و به ترتیب آراء احسان جعفری پور، سید مهدی ابطحی، احمدخالقی، محمدحسین باقری، سید حسام ابطحی، محمدجواد حاجیان، خدادادی به عنوان اعضای اصلی و محمدمهدی لطفی و وحید کاظم نادر به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند، محمود عابدی نیز با 37 رای به عنوان بازرس اتحادیه تشکل های قرآنی انتخاب شد‌.

تشکل های قرآنی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه