English

مهمترین برنامه ستاد دیه یزد، پیشگیری از ورود به زندان است/ آزادی ۳۰۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد یزد

نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ضمن تاکید بر فرهنگ سازی در عموم مردم جهت کاهش آمار ورود به زندان گفت : یکی از مهمترین برنامه های ستادفرهنگ سازی و جلوگیری از ورود به زندان است

مهمترین برنامه ستاد دیه یزد، پیشگیری از ورود به زندان است/ آزادی ۳۰۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی ۳۰۸ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۰۸ مددجو محکوم مالی از زنداهای استان آزاد گردیدند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر ۱۷۸۸ میلیارد ریال نیاز بود.

این مقام مسئول در ادامه افزود : با تلاش و کوشش اعزای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۷۰۳ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۸۵ میلیارد ریال زمینه آزادی این ۳۰۸ مددجو از زندانهای استان فراهم آمد.

سبزواری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت : از این تعداد آزادی تعداد ۱۷۹ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و ۱۲۹مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند.

نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی ۱۹ مددجو محکوم مالی در بهمن ماه سال جاری گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۳۴۷ میلیارد ریال بود که مبلغ ۳۴۲ میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال زمینه آزادی این  19 محکوم از زندانهای استان فراهم شد .

وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی در عموم مردم جهت کاهش آمار ورود به زندان گفت : یکی از مهمترین برنامه های ستادفرهنگ سازی و جلوگیری از ورود به زندان است که در همین راستا طراحی بنرها و نصب آن در مکان های پر تردد شهر ، ساخت ویدیو کلیپ و ساخت برنامه های تلوزیونی در دست اقدام است که امیدواریم با انجام این برنامه ها کاهش بسزایی در ورود به زندانها را شاهد باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: هم اکنون تعداد ۱۷۲ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به  سر می برند که برای آزادی آنها مبلغی بیش از  178 میلیارد تومان نیاز است که چشم انتظار کمک مردم نوعدوست و نیکوکار استان یزد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه